REGISTRER DEG PÅ VÅR POSTLISTE FOR 10% RABATT PÅ DIN FØRSTE BESTILLING
general
Frakt
- Leveringsalternativer i Storbritannia?
- Europeiske og internasjonale leveringsalternativer?
- Kan jeg spore bestillingen min?
- Må jeg signere for bestillingen min?
- Kan jeg bruke en alternativ leveringsadresse?
- Hvor lang tid tar leveransen?
- Må jeg betale tollgebyrer i landet mitt?
- Hvor raskt vil bestillingen min bli sendt?
- Kan alle varer sendes over hele verden?
- Manglende varer eller skadet levering, hva kan vi gjøre?
- Bestillingen er sendt, men ikke ankommet ennå, hvem kontakter jeg?
- Ordreforsendelse aldri levert, hva kan vi gjøre?
Returer
- Returprosedyre og refusjoner
- Internasjonal avkastning
- Lovbestemte rettigheter?
- Returrett?
- Hvilke varer kan ikke returneres?
Betaling
Hvordan kontakte ProSwimwear
Hvis du trenger hjelp med et produkt, eller har et spørsmål angående en bestilling, finnes det flere måter du kan kontakte oss på. Vi har som mål å håndtere hver eneste henvendelse på en effektiv og rask måte.
Chat
Kontakt oss gratis. Live Chat er tilgjengelig i kontortiden (8–00). Bare klikk på den blå Hjelp-knappen nederst til høyre på alle nettsidene våre.
Telefon
UK: 01278
Internasjonal: +44 1278 550640
Telefonlinjene våre er åpne mellom kl. 9 og 4 mandag til fredag (unntatt helligdager).
Noen ganger kan vi oppleve travle perioder der vi ikke kan svare på anropet ditt så raskt som vi skulle ønske.
Under disse ekstreme omstendighetene, og for henvendelser utenom åpningstid, er du velkommen til å legge igjen en beskjed, så tar vi kontakt med deg så snart som mulig.
Epost
Du kan kontakte oss via e-post på [e-postbeskyttet] Når du mottar meldingen din, vil du motta et automatisk svar som bekrefter at den er levert, sammen med et personlig tildelt ID-nummer.
Vi tar sikte på å svare på alle e-poster innen 24 timer.
Online kontaktskjema
Du er velkommen til å fylle ut «Kontakt oss» skjemaet på kontaktsiden, hvor en av våre kundeservicemedarbeidere mer enn gjerne hjelper deg med spørsmålet ditt.
Vennligst velg hvilken avdeling spørsmålet ditt gjelder, enten vår «Kundeservice» eller «Returteam», ved hjelp av rullegardinmenyen. Dette vil sørge for at meldingen din leveres til riktig team og behandles så snart som mulig.
Vennligst fyll ut kommentarfeltet med så mange detaljer som mulig, sammen med eventuelle ordrenummer eller billettnummer du har fått tidligere.
En av våre hyggelige medarbeidere vil kontakte deg via telefon eller e-post for å svare på forespørselen din!
Postadresse
ProSwimwear Ltd, Enhet 1 Plum Lane, Dunwear, Bridgwater, Somerset, TA6 5HL, Storbritannia.
Leveringsalternativer i Storbritannia
Standard Leveranse - Forventet ankomst innen 3–5 virkedager fra forsendelsesdatoen - £3.99.
Fremskyndet levering - Forventet ankomst innen 1–3 virkedager fra forsendelsesdatoen - £4.99.
Neste virkedag – 5.99 £. Vær oppmerksom på at bestillinger som legges inn etter kl. 2 på torsdag sendes på fredag og kanskje ikke leveres før mandag morgen.
Neste dag lørdag DPD - 11.99 £. Vær oppmerksom på at bestillinger som legges inn etter kl. 3 på fredag, sendes på mandag og leveres på tirsdag.
**Tjenester neste dag er ikke en garantert tjeneste. Leveringer i Nord-Irland kan regelmessig ta lengre tid.
Europeiske og internasjonale leveringsalternativer
Estimerte leveringstider finner du her - Leveringsestimater. Leveringskostnaden beregnes basert på vekten av produktene som er bestilt og vist i kassen.
Kan jeg spore bestillingen min?
Alle våre leveringstjenester leveres med sporingsinformasjon tilgjengelig for kunden.
Kunder vil bli varslet via e-post med sporingsnummeret sitt når bestillingen er sendt.
Må jeg signere for leveringen min?
Kunder i Storbritannia trenger ikke å signere for pakker. Signert neste dag-tjeneste (SD1) er imidlertid tilgjengelig på forespørsel, men dette kommer til en økt kostnad.
Mange internasjonale kunder som velger DPD-tjenesten vil kreve en signatur, men dette er ikke garantert og avhenger av den lokale budtjenestens vurdering av levering av pakken i det valgte landet.
Kan jeg bruke en alternativ leveringsadresse?
Hvis du ønsker at vi skal sende til en alternativ adresse i stedet for din registrerte faktureringsadresse, krysser du bare av i boksen (når du betaler) og fyller ut adressedetaljene. Dessverre for PayPal-brukere og utenlandske kunder kan vi bare sende til din registrerte faktureringsadresse. Disse restriksjonene er tiltak for å forhindre nettsvindel utstedt av bankene og er utenfor vår kontroll.
Hvor lang tid tar leveransen?
Standardlevering tar omtrent 2–3 dager etter forsendelse, ekspresslevering tar omtrent 1–2 dager etter forsendelse, levering i Storbritannia neste dag tar 1 dag etter forsendelse, levert mandag til fredag. Levering i Storbritannia neste dag lørdag tar 1 dag etter forsendelse levert på lørdag.
Avhengig av destinasjonslandet leveres europeiske bestillinger vanligvis innen 2–5 virkedager etter sending, mens bestillinger utenfor Europa tar vanligvis 3–10 virkedager. Leveringsinformasjon
Vennligst merk at leveringstidene ovenfor er omtrentlige og ikke inkluderer eventuelle forsinkelser i tollen i ditt land.
Må jeg betale tollgebyrer i landet mitt?
Kunden er fullt ansvarlig for å betale alle gjeldende avgifter direkte til relevant myndighet (og for å kreve dem tilbake ved kansellering av bestillingen eller retur av produkter, i den grad det er tillatt i disse vilkårene) som bestemt av myndighetene i fraktlandet.
EU-land vil få bestillinger levert via vår vårleveringstjeneste og vil ikke betale toll.
Alle land utenfor Storbritannia og EU er ansvarlige for tollgebyrer.
Hvor raskt vil bestillingen min bli sendt?
Bestillinger sendes fra lageret vårt mandag–fredag kl. 8.30–14.00. Alle bestillinger mottatt etter kl. 14 behandles neste virkedag. Bestillinger mottatt på en offentlig fridag eller en bankfridag behandles neste virkedag. Vi tar sikte på å sende alle bestillinger innen 00 timer, men i travle perioder behandles og sendes betalt porto før gratis frakt, med levering neste dag prioritert. Hvis varen av en eller annen grunn ikke er på lager, kontakter vi deg innen 24 timer.
Produkttilgjengelighet
Informasjon om tilgjengelighetsdatoer for produkter er estimater basert på informasjon fra leverandører. Disse datoene kan endres og bør kun tas som en veiledning. Hvis du trenger en dress innen en bestemt dato, er det best å kontakte oss for å sikre at dressen du trenger vil være tilgjengelig innen den ønskede datoen.
Kan alle varer sendes over hele verden?
Vi sender de fleste varer over hele verden, men noen er underlagt restriksjoner avhengig av den nøyaktige leveringsdestinasjonen. Følgende produkter har vanligvis fraktrestriksjoner: Energidrikker, matvarer, geler, væsker og aerosoler.
Manglende varer eller skadet levering, hva kan jeg gjøre?
Hvis varene dine enten er mottatt som skadet eller mangler, vennligst kontakt kundeservice umiddelbart.
Kontakt oss via e-post på [e-postbeskyttet]
Eller ved å ringe oss på 01278 550640 eller +44 1278 550640 utenfor Storbritannia.
Hvis varene er skadet, trenger vi bevis på skaden, enten ved at varen returneres til oss eller i noen tilfeller et bilde sendt via e-post. Kundeservice kan gi deg råd om den beste fremgangsmåten. Når vi har bekreftet skaden, kan vi rette opp situasjonen.
Bestillingen min er sendt, men har ikke kommet ennå. Hvem kontakter jeg?
Royal Mail 24T sporbar
Vennligst vent til mulig forsinket levering inntil 6 dager etter sending. Hvis det ikke har vært noe leveringsforsøk innen denne tiden, vennligst kontakt Royal Mail Delivery for mer informasjon om levering. Din Royal Mail-hotline: 08457 740740.
Europeiske og internasjonale leveranser
Avhengig av den valgte tjenesten vil du motta en e-post, så snart bestillingen er sendt, som vil inneholde sporingsinformasjonen.
Når det er varslet om forsendelsen, kan det ta 24 timer før sporingsinformasjonen blir oppdatert til transportørens nettsted.
Ordreforsendelse aldri levert, hva kan vi gjøre?
Du kan kontakte oss via e-post på [e-postbeskyttet]
Alternativt kan du ringe oss på 01278 550640 eller +44 1278 550640 utenfor Storbritannia.
ProSwimwear vil behandle et forsikringskrav for de tapte varene, og du kan bli kontaktet av din lokale posttjeneste for å bekrefte manglende mottak av varer.
Returnerer Prosedyre
For informasjon om våre retningslinjer for retur og bytte og instruksjoner om hvordan du returnerer varene dine Klikk her Hvis du vil kontakte returteamet, kan du sende dem en e-post på [e-postbeskyttet]
Lovbestemte rettigheter
At ProSwimwear Vi ønsker at du skal være fornøyd hver gang du handler hos oss. Av og til vet vi imidlertid at du kanskje vil returnere varer. Derfor kan du, med vår 30-dagers returgaranti, returnere varen til oss i original stand innen 30 dager etter at du mottok den, hvis du av en eller annen grunn er misfornøyd med kjøpet. Ytterligere vilkår og betingelser for retur finner du i denne delen og i vår fullstendige vilkår og betingelser-seksjon/vilkår.
Ved lov har kunder i EU også rett til å angre fra kjøpet av en vare innen syv virkedager fra dagen etter datoen varen ble levert.
For å kansellere kjøpet innen syv-arbeidsdagers angrefrist, vennligst returner varen eller varene i henhold til vår returprosedyre, og oppgi årsaken til returen som "Jeg vil bare ikke ha den lenger". Vennligst pakk den relevante varen på en sikker måte og send den til oss innen 30 dager etter datoen da varen ble levert til deg.
For din sikkerhet anbefaler vi at du bruker en postforsendelsestjeneste eller bevis på porto.
Vær oppmerksom på at du vil være ansvarlig for kostnadene ved å returnere varene til oss med mindre vi har levert varen til deg ved en feil, eller hvis varen er skadet eller defekt.
Så snart vi mottar varene tilbake etter at du har kansellert bestillingen, refunderer vi den relevante delen av kjøpesummen for den varen – vi kan ikke refundere eventuelle portokostnader for oppgradering du har valgt. For mer informasjon om din rett til å angre på kjøpet innen syv virkedagers angrefrist, kan du besøke Department of Trade and Industry sin nettside på: http://www.dti.gov.uk/consumers/buying-selling/distance-selling/index.htm
Hvilke varer kan ikke returneres?
Av helse- og sikkerhetsmessige årsaker kan vi ikke godta ørepropper eller nesepropper.
Følgende varer vil heller ikke bli tatt imot i retur;
- Badetøy, svømmebriller og svømmetilbehør som brukes i basseng/klorert vann
- Varer som ikke har originalemballasje/merkelapper festet
- Åpnede sjampoer/balsam/dusjsåper osv.
- Varer kjøpt for over 12 måneder siden
I hvilken valuta betaler jeg for bestillingen min?
For mer informasjon om valutabetalingsalternativer, vennligst Klikk herNår betaler jeg for bestillingen min?
Du betaler for bestillingen din umiddelbart ved betaling. Hvis varen du velger er i restordre, kan du velge å legge inn bestillingen via telefon som betalingsmåte og deretter betale for varen over telefon når den ankommer på lager.
Der betaling trekkes umiddelbart for varer som markedsføres som på lager, tror vi at de er på lager. Av og til kan tall som er lagt inn i systemet være feil. I slike tilfeller vil vi prøve å kontakte deg innen 24 til 48 timer etter bestilling for å informere deg, og vil enten sette varen i restordre eller refundere betalingen, avhengig av ditt valg.